Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2006 15:18 - Искаш или не-ти си моят живот
Автор: 6turolinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1014 Коментари: 1 Гласове:
0



   В малката ми главица все се мъдрят разни историйки,умни мисли се блъскат.Съвсем скоро от това блъскане се прероди едно старо виждане.И понеже простите неща се оказват съвършени,стигнах до извода,че съм преоткрила нещо очевидно и същевременно неповторимо-животът е прекрасен!
   Не очакваше да кажа това,нали?Струва ти се обикновенно,невзрачно,дори грешно.Всъщност аз винаги съм го знаела дълбоко в себе си.Таяло се е в малката ми обичлива същност и е чакало удобен момент да изплува.Днес го преоткрих!С нова сила,с ново очарование и непоклатима вяра.
   Поводът?Никакъв."Гениалните" открития понякога ме осеняват съвсем неочаквано или всичко е съдба...Обичам живота,обичала съм го и това едва ли ще се промени.Да притежаваш живот означава да притежаваш всичко!Да си жив означава,че съществуваш,че си оставил своята следа върху майката Земя,че ще бъдеш запомнен.
   Ех,живот...Какво си ти и защо толкова много хора се отказват от теб?различен ли си за всеки или си един,но с хиляди лица?Защо се усмихваш на едни,а други злобно плюеш?Благодаря ти,че си благосклонен към мен.Аз те обичам и ти се радвам.Щастлива съм с всичко,което носиш-и с лошото,и с доброто.Доброто ме зарежда с енергия,показва ми чудесата ти и ме кара да се усмихвам,а лошото ме прави по-силна и ме учи да преодолявам трудностите и несполуките.
   Ах,живот...Сграбчила съм те здраво,държа те с малките си пръстчета,прегърнала съм те и никога,никога няма да те пусна!Прекалено скъп си ми,за да те подаря някому или просто да се откажа от теб.Искаш или не-ти си моят живот!Дали сам си се обрекъл на мен,дали си ме избрал или съдбата ме е натрапила,не знам.


Тагове:   Моят,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valery - Крайно време беше...
27.12.2006 21:45
... някой да го каже. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 6turolinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20703
Постинги: 5
Коментари: 9
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930